هواداران تیم برتون و جانی دپ

سوار بی سر "Sleepy Hollow"

 

سوار بی سر (1999)

+ دوستان من قبلا لیست فیلمهای برتون رو گذاشتم. اما راستش ما بیشتر روی انیمیشن تمرکز داریم. ولی برای آشنایی شما با برتون توضیح این فیلمها هم اومدن.


سلیپی هالو (Sleepy Hollow) فیلمی تخیلی در گونه وحشت است که به سال ۱۹۹۹ به دست تیم برتون تولید شده‌است.

فیلم با بازی جانی دپ، کریستینا ریچی، کریستوفر لی و مایکل گمبون  ( میکل گمبون بازیگر نقش دامبلدور توی هری پاتره) یکی از کارهای مشهور در گونه وحشت به حساب می‌آید.

داستان فیلم برداشتی آزاد از کتاب سوار بی‌سر اثر واشنگتون ایروینگ است که به سال ۱۸۲۰ نوشته شده‌است.

 

داستان

ایکابد کرین (جانی دپ)، پلیس جوانی است که بیش از هر چیز به منطق و علیت معتقد است. بعد از اعتراضی که در مورد شیوه‌های خام و بی‌منطق رؤسایش می‌کند، قاضی (کریستوفر لی) او را به روستای اسلیپی هالو (سوار بی‌سر ) می‌فرستند تا معمای سه قتل اخیر این روستا را حل کند. چهار قتلی که در آنها ناشناسی سر مقتولان را قطع کرده‌است.

ایکابد کرین به اسلیپی هالو می‌رود و در بدو ورود با کاترینا ون تسل (کریستینا ریچی)، دختر بالتوس ون تسل (مایکل گمبون) بزرگ ناحیه برخورد می‌کند. او را در خانهٔ ون تسل می‌پذیرند. همان شب، قتل دیگری صورت می‌گیرد. ایکابد کرین به بررسی جسد می‌پردازد و می‌بیند که زخم بوی گوگرد می‌دهد و خون کمی از آن ریخته‌است ...


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت2:55---11 ارديبهشت 1393
من دیوونه ی تیم برتونم نمیتونی واسه دانلود بذاری وینسنت اگه میشه
پاسخ: لینک دانلود وینست بفرمایید http://www.aparat.com/v/9i4cT


zahra
ساعت19:37---2 آذر 1391
الهي بگردمش جاني رووووووووووو..............-)-)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 2 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب